lundi 18 février 2013

Finished of the day 2013 week 7

Et voilà, encore une semaine de passée! Cette semaine, j'ai répondu aux commandes de la boutique, presque terminé mes cadeaux de noël à mes copines (oui oui ceux de noël dernierXD!), avancé dans la liste de coms et fait la dernière pièce d'un de mes swaps en cours^^. Ça en fait des choses.
Already another week! This week, I sew for the shop, nearly finished my christmas gift for my friends (yeah, past christmas), progressed in my com's list and made the last piece of one of my current swaps. that makes things!
Some articles from the shop and some to substitute to the OOS to make a complete set
A top top finish yesterday's set, bloomers from the shop and D.D tank's gifts for a friend
Starting a new golden brown set for the shop and some cerisedoll cartoon stockings for gifts
Bloomers and top for the shop, toweling jumpsuit for a com
cardigan for golden brown set
skirt for golden brown set and SD slim cardigan for a swap
Some of the butterflies accessories from the preorder and the start of a new collection for several sizes. Here are YoSD and D.D appi sizes!

Et voici ce que donnent les nouveautés de la semaine une fois portées!
Here are worn news of the week!
Bloomers are Soom YoSD size! Top and denim jacket for D.D Tank
Unoa toweling jumpsuit in green and pink for a little cute girl!
 


2 commentaires :

  1. J'adore les photos une fois portée ! Dommage que l'on ne voit pas tout. En tout les cas, j'aime toujours autant.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tiens c'est vrai ça, t'as raison... La première tenue par exemple, est partie avant même que j'ai fait une photo Oo *gratte gratte*. Il faut que je prenne le gilet gris et rouge avant de l'envoyer. Et pour les salopettes boules de dimanche, je prendrais des photos quand la collection sera complète, ne t'inquiète pas (enfin bon, je suppose que tu n'es pas si inquiète que ça XD!) Merci beaucoup beaucoup!

      Supprimer